Creëer een unieke merkervaring tijdens Duikvaker

Duikvaker is een “live event”. Je ontmoet je doelgroep in het echt en dat geeft vele mogelijkheden tot interactie. Hoe kun je tijdens Duikvaker aan bezoekers een onvergetelijke herinnering geven van je beursdeelname? Hier zijn enkele voorbeelden die je kan toepassen op je stand:
Interactieve productdemonstraties
In plaats van alleen je producten te laten zien, bied je ook een ervaring aan op de stand. Dit kan een virtual reality ervaring zijn, of je kunt bijvoorbeeld laten zien wat de techniek is die in je product gebruikt wordt. Neem je deel met de duikschool, dan kun je bijvoorbeeld zorgen voor een live verbinding, zodat bezoekers contact hebben met je staff of live kunnen genieten van het uitzicht.

Opvallend Standontwerp
Je kunt je stand veranderen in een plek waar je je kunt verplaatsen in een andere wereld. Bied je een reisbestemming aan, dan kun je bijvoorbeeld een mini strand setup creëren met zand en zee geluiden.
Fotomogelijkheden
Maak voor bezoekers een fotogenieke ruimte op je stand om foto’s te nemen. Dit kan een merkachtergrond (met je logo) zijn, een thematische fotocabine of een Instagramwaardige setting. Moedig bezoekers aan om de foto’s op sociale media te delen voor extra zichtbaarheid van het merk.

Spannende wedstrijden of een quiz
Spellen en wedstrijden zijn een leuke en interactieve manier zijn om bezoekers langere tijd op je stand te houden. Dit kunnen verschillende spellen of quizen zijn, variërend van een loterij, het rad van fortuin tot een quiz over je product of de herkomst van je duikschool.
Meet & Greet met bekende duikers
Organiseer een ontmoeting met een bekende duiker of een autoriteit op gebied van onderwaterfotografie of technisch duiken. Bezoekers van Duikvaker zijn altijd op zoek naar extra kennis en deze ontmoetingen zorgen ervoor dat bezoekers langer op de stand blijven staan.
Thema Stands
Creëer een stand die een sfeer weerspiegelt dat past bij je merk of product.
- Je kunt een onderwaterwereld maken door visuele elementen zoals koraal, zeewier en zeedieren te gebruiken om je stand om te toveren in een onderwaterparadijs. Je kunt zelfs een paar schermen hebben die video’s tonen van enkele van de bestemmingen die je aanbiedt.
- Je kunt een grote, interactieve kaart maken waarop de duikbestemmingen die je aanbiedt worden gemarkeerd. Bezoekers kunnen dan inzoomen op een locatie om meer te weten te komen over de duikcondities, het onderwaterleven en andere relevante informatie.
- Maak gebruik van virtual reality technologie om bezoekers een bijna realistische duikervaring te geven met producten die je aanbiedt.
- Tijdens een presentatie op je stand kun je een nieuw product introduceren, de hoogtepunten van verschillende duikbestemmingen presenteren, tips voor duikreizen geven, of duurzaamheid op bestemmingen bespreken.
- Je stand kan fungeren als een ontmoetingsplaats voor duikers, waar ze hun ervaringen kunnen delen, advies kunnen geven en contacten kunnen maken. Je zou comfortabele stoelen en een koffiezetapparaat kunnen aanbieden om mensen aan te moedigen om op de stand te blijven.
Workshops of Mini-seminars
Het aanbieden van educatieve waarde kan je stand waardevol maken. Houd korte workshops of seminars op je stand over onderwerpen die passen bij je product.
We hopen je hiermee genoeg inspiratie gegeven te hebben. Heb je vragen over de mogelijkheden, neem dan contact met ons op. Succes met de voorbereidingen.
Meer informatie over:
Sorry, we konden geen berichten vinden. Probeer andere zoekterm(en).
Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.
Deel dit bericht
Tips om te lezen over Duikvaker
Om ons 30-jarig bestaan extra feestelijk te maken, organiseren we tijdens de Duikvaker beurs een winactie. Maak kans op leuke items die handig zijn voor jouw duikvakantie. Bezoek onze stand (A14 in hal 2) en doe ook mee! Daarnaast hebben we exclusieve aanbiedingen voor alle duikers. Ontmoet onze partners uit Indonesië, Gozo, Cyprus, Egypte, de Filipijnen…
Lees verderBen je op zoek naar duikmateriaal? Kom naar de stand van Sublub, dit jaar staan we in hal 2. We hebben van alles bij ons: duikcomputers, automatensets, trimvesten, pakken, droogpakken, maskers, vinnen, lampen, camera’s, horloges, accessoires en meer. Al onze winkeliers staan voor je klaar voor advies, materiaalpassessies en een scherpe beursprijs.
Lees verderDe bekende Thematafels… ze zijn er ook dit jaar op de stand van DuikeninBeeld in Hal 1. Elk half uur kun je aanschuiven bij een specialist en luisteren, meepraten en meedoen. Onderwerpen variëren van onderwaterfotografie (voor beginners en gevorderden), filmen, biologie (zoet en zout), freediven en technisch duiken tot droogpakken, De Wilde Noordzee én haaien.…
Lees verderVoor het eerst wordt op Duikvaker ook een carrièremarkt voor jongeren (en hun ouders) georganiseerd om hen te informeren en enthousiasmeren over een toekomst in de duikbranche. Op beide beursdagen kun je bij de deelnemende standhouders terecht voor informatie over een rol in de duiksport. Denk aan een opleiding tot duikinstructeur, een bestuursfunctie bij een vereniging,…
Lees verderSpeciaal voor ons 30-jarig bestaan vliegen onze internationale partners in vanuit Indonesië, Gozo, Cyprus, Egypte, de Filipijnen en Sint-Eustatius. Bezoek onze stand (A14 in hal 2) en ontmoet vertegenwoordigers van deze toplocaties. Zij delen graag hun kennis en passie over de mooiste duikbestemmingen ter wereld. Of je nu droomt van het kleurrijke onderwaterleven in Indonesië, het…
Lees verder